Ik heb een klacht. Wat nu?

Bent u ergens niet blij mee? Dan gaan we graag met u in gesprek. Uw eerste aanspreekpunt is de leerkracht van uw kind. Toch kan het zijn dat u een probleem hebt waar u met de leerkracht niet uitkomt. 

Externe contactpersoon

Loopt u vast in de gesprekken met een juf, meester, onze IB-er en directie? Dan is het mogelijk om contact op te nemen met één van onze interne contactpersonen. Dit zijn juf Margriet en juf Petra. Komt u er samen niet uit? Dan verwijzen zij u naar onze externe vertrouwenspersoon. U kunt hier meer over lezen in onze schoolgids.

Verdere stappen

Hebt u nog altijd geen oplossing voor uw probleem? Dan vragen wij u dit kenbaar te maken bij CNS Ede. Zij denken graag mee en kunnen waar nodig bemiddelen. Als dat onvoldoende blijkt kunt u schriftelijk een klacht indienen bij Stichting Geschillen Commissie Bijzonder Onderwijs (GCBO). Op basis van uw klacht kunnen de commissie en de externe vertrouwenspersoon ons aanbevelingen doen. Op de website van CNS Ede vindt u de klachtenregeling.